Sådan bestiller du som medarbejder

Det er ganske simpelt at bestille møbler til hjemmekontoret. Kort fortalt består processen af tre trin:

  1. Når din arbejdsgiver har lavet en aftale med os, får du dit eget login til vores shop. Du kan nu se hele vores sortiment og frit vælge de møbler, du kunne tænke dig.
  2. Læg de valgte møbler i kurven og gå til kassen. Her skal du indtaste din adresse, så vi ved, hvor vi skal levere møblerne. Du skal ikke betale, da betalingen sker via en faktura til din arbejdsgiver.
  3. Når dit køb er bekræftet af din arbejdsgiver og os, bliver varerne bestilt. Vi kontakter dig og giver dig besked om, hvornår møblerne leveres på din adresse. Så nemt er det.
  4. Levering sker i typisk i “kontortid” mellem kl. 08-16. Levering af varerne er som udgangspunkt til fortovskant eller hoveddør. Fragtmanden tilbyder ikke at montere eller opstille møbler, medmindre dette er aftalt på forhånd.

 

Sådan bestiller du som medarbejder