Sådan foregår bestillingen for virksomheder

Det er ganske simpelt at bestille kontormøbler til dine medarbejderes hjemmekontor. Den store fordel er, at medarbejderne selv foretager bestillingen og valgene af møbler. Leveringen klarer vi. Alle vores møbler lever op til arbejdsmiljølovens krav, så den del skal du heller ikke bekymre dig om. Bestillingen foregår sådan:

  1. Når du har lavet en aftale med Benify eller Atea, får du adgang til vores store udvalg af kontormøbler.
  2. Medarbejderne kan med et login nu se hele vores sortiment og frit vælge de møbler, de kunne tænke sig.
  3. Medarbejderne lægger varerne i kurven og indtaster hjemmeadressen, hvor vi skal levere møblerne.
  4. Når valgene er bekræftet af dig og os, bliver varerne bestilt.
  5. Vi tager direkte kontakt til medarbejderne og aftaler levering med dem. Du skal nemlig slet ikke bekymre dig om den praktiske del, den tager vi os af.

 

Sådan foregår bestillingen for virksomheder