Spar tid og og administration på hjemmearbejdsordning

Det stigende behov for hjemmearbejdspladser er en udfordring for arbejdsgiverne. Som arbejdsgiver er du nemlig ansvarlig for, at dine medarbejderes hjemmekontor lever op til Arbejdsmiljølovens krav.

Men hvordan sikrer du dig, at medarbejderne får de rette, ergonomiske møbler? Hvem skal købe møblerne ind? Skal du selv modtage møbler til 50, måske 100 hjemmearbejdspladser og få dem sendt hjem til medarbejderne?

Alle disse praktiske spørgsmål giver vores innovative bruttolønsordning dig svarene på.

Medarbejderne bestiller selv deres møbler

Med vores bruttolønsordning klarer medarbejderne selv bestillingsarbejdet. Når du har kontaktet os og oprettet en aftale, får hver enkelt medarbejder sit eget login og kan frit vælge møbler til hjemmekontoret. Det betyder, at du sparer en stor mængde administration ved slet ikke at skulle håndtere medarbejdernes bestillinger. Alle vores møbler er naturligvis godkendt til hjemmekontor og til at indgå i ordningen.

Hjemmekontor med sort hæve-sænkebord og sort kontorstol

Vi leverer møblerne helt hjem til hjemmekontoret

Alle møbler leveres direkte hjem til medarbejdernes adresser. Du skal ikke tage imod varer på firmaadressen, og du skal ikke opbevare møblerne, inden de leveres hos medarbejderne. Derfor har du heller ikke nogen risiko for f.eks. transportskader – du er faktisk slet ikke involveret i leveringsprocessen. Leveringen foregår 100 % mellem medarbejderne og os, så du kan koncentrere dig om andre ting.

Du får et kontraktoplæg fra os

Når du bestiller kontormøbler til en bruttolønsordning hos os, sender vi også et kontraktoplæg til en bruttolønsordning mellem dig og din medarbejder. I fastsætter selv aftalens detaljer og løbetid, men vi har gjort det lettere for jer at få styr på alt det formelle, der skal tages stilling til. Du skal dog stadig selv sikre dig, at aftalen er udformet juridisk korrekt.

Vi hjælper, hvis der er problemer med et produkt

Hvad sker der, hvis der opstår problemer med et produkt? Det er en bekymring, vi ofte hører, men du kan være helt rolig. Du skal hverken vide alt om møbler eller være særligt fiks på fingrene for at benytte dig af ordningen. Vi tager os nemlig af det, hvis der er problemer med et møbel. Heller ikke her er du involveret i processen – dine medarbejdere kan kontakte os direkte og få vores hjælp og service.

Spar tid og administration på hjemmearbejdsordning